LLORETBUS APROVA L’AUDITORIA DE QUALITAT DEL SERVEI

LLORETBUS APROVA L’AUDITORIA DE QUALITAT DEL SERVEI

LloretBus, el servei urbà de Lloret de Mar, operat per Sagalés des del passat mes de maig, aprova l’auditoria de qualitat del servei. L’estudi el va realitzar l’empresa CERES (empresa d’investigació sociològica i de mercats), que es va dur a terme a petició de l’Ajuntament de Lloret de Mar i es va fer els mesos de novembre i desembre del 2018 a un total de 301 usuaris escollits de forma aleatòria en dies i hores diferents.

Els usuaris entrevistats van valorar el servei de l’1 al 10 diferents aspectes del servei: la puntualitat, recorregut de les línies, freqüències de pas, horaris, comoditat, neteja, seguretat durant el trajecte, qualitat de les parades, tracte del personal o informació sobre horaris i recorreguts.

L’índex de satisfacció ha obtingut una valoració mitjana de 9,5 sent els punts més valorats l’accés i la temperatura, la freqüència i horaris, el tracte dels conductors, l’estat de l’autobús, la informació (tant en paper com a la web) i el respecte al medi ambient.

Per Albert Robert, regidor de Mobilitat: “Són molt bones dades que ens animen a anar treballant per promoure l’ús del transport públic. Ara l’objectiu és millorar la línia d’urbanitzacions que hem copsat que té una alta demanda”. Respecte als usuaris, el regidor explica que “destaquen les persones de més de 60 anys, que utilitzen la línia entre 1 i 4 cops per setmana i que no tenen alternatives de mobilitat; utilitzen molt el carnet social o gratuït”.

Aquest servei compte amb un total de 5 vehicles, 3 dels quals són nous. Els autobusos disposen de plataformes per a persones amb mobilitat reduïda i estan dotats de desfibril·ladors. A més comptem amb vuit carregadors USB per a mòbils, connexió WiFi i un sistema de monitorització. 


ALTRES NOTÍCIES